Thursday, February 11, 2010

Galeri (Coolababy, Babyland printed n Rainbow)

Daripada entry sebelum ini (Tak tahu nak beli yg mana?), ni saya tepek gambar CD-CD ni (supaya anda dpt gambaran perbezaan setiap CD)..

Coolababy pocket button (kiri), velcro (kanan)

Coolababy AIO (kiri), Coolababy poket velcro (kanan), ada insert tu dlm tu..

Dan ini pula perbandingan antara Coolababy, Babyland printed n Rainbow...

Dari kiri, Coolababy, Babyland printed dan Rainbow

Coolababy, Babyland printed dan Rainbow

Saiz yg paling besar (L)

Setting saiz M

Setting saiz paling kecil (S)

Beratur dari kiri, Coolababy poket button, Coolababy poket velcro, Babyland printed dan Rainbow (semua dgn saiz yg paling kecil).

Ini pula (gambar di atas) adalah Coolababy saiz M, Babyland printed saiz M dan Rainbow saiz L.

Coolababy velcro saiz S, Babyland printed saiz M dan Rainbow saiz L.

Gambar di bawah ini adalah 3 warna baru Coolababy.

Atoll blue, Viola/ warm purple dan Jasmine green..

Sebagai selingan....

Ini anak saya memakai CD Rainbow (setting saiz M)


Nota:

CD Rainbow ni mmg sesuai utk newborn/ baby yg masih keci. Khas utk newborn - 12kg (depends on saiz badan jugak). Nak kata CD Rainbow ni kecik sgt tu tak jugak (sbb anak saya masih setting saiz M). Kalau anda perhatikan dlm gambar no. 3 dan 4 kat atas tu, dia punya kedut di bhg elastik tu yg menampakkannya lebih kecil. Faham tak? Maknanya dia punya kedut tu kuat/ byk di bhg tengah (dekat getah elastik tu).

Insya-Allah saya dlm proses mencuba CD jenama lain (nak cuba byk2/ semua brand sekali gus tu paham2 ajelah, memerlukan ongkos yg banyak!!) dan saya akan jual CD yg saya sendiri dah cuba, termasuklah CD bamboo (tgh mengusha mana yg bagus n worth the price)... So, tunggu!!!!

No comments:

Post a Comment