Tuesday, February 9, 2010

Makluman kpd semua peserta giveaway

Terlebih dahulu saya mohon maaf krn lambat mengumumkan keputusan giveaway. Sebenarnya saya betul2 ada aral.. Byk perkara yg perlu diselesaikan, dgn masalah internet connection lagi... huhu...

Saya juga sebenarnya memikirkan cara yg terbaik utk memuaskan hati semua pihak... Ini kerana (seperti yg anda semua maklum) penyertaan utk kategori A lebih ramai dari kategori B. Dan saya juga memikirkan cara yg terbaik utk memilih the lucky winner...

Dengan itu saya telah mengambil keputusan untuk 'tetap' pada syarat asal giveaway (kategori A dan kategori B) dan saya akan menggunakan random.org, berdasarkan klik "generate" saya yg pertama (yg pertama yer, tiada yg kedua atau ketiga bg setiap kategori). Saya rasa itu yg terbaik.

Jadi, saya akan umumkan keputusannya secepat mungkin... (mungkin esok, kalau takde aral insya-Allah)... Saya pun tak senang selagi tak umumkan pemenangnya n tak poskan hadiah... huhu... So saya harap anda semua bersabar dan teruskan menyokong saya (blog saya ini!!)....

Terima kasih kerana sabar menunggu....

p/s: Saya tahu penantian itu satu penyeksaan.. sbb saya pun selalu masuk giveaway/ lucky draw nih... huhu..

7 comments:

Elly Emmy said...

hehehe.. betul tu.. penantian satu penyeksaan..

tapi apa pun keputusannya..sya terima ngan hati terbuka..

::Kak Sambal:: said...

hehehe....bersabarlah sayang...

anin said...

no problem..kak dh cek balik ke entry tu sbb ada ygtercmpur kategori A dn B

Mek Rose said...

mintak2la encik random tu pilih aku..wakakakakkaka

its ok..take ur time..

nak pindah umah kan? mesti lagi bz nih

mama tisya said...

hrp2 ada rezeki dr Mr random :-)

Mamamia said...

salam... takper, sy seorang yg penyabar..hehehe kalau ada rezeki, alhamdulillah.. kalau xder, terima dgn hati terbuka, & x jemu2 join mana2 giveaway lg... =D

kaklong nuzula said...

anin ~ ada yg tercampur mcmana yer?? huhu.. saya dah byk kali cek, tak tahu la kot ada yg terlepas pandang... lagipun dah suruh semua peserta cek nama masing2 n kategori... dah nak pick the winner ni...

Post a Comment